Puoli vuotta Tamperelaisena


Nyt olis puoli vuotta takana elämää kaupunkilaisena, ja voin melkein sanoa, että se on ollut mun elämäni parasta aikaa! Vaikka asiat täällä onkin mennyt päin helvettiä ja oon tehny viime aikoina ihan saatanan huonoja valintoja, en silti kadu mitään. Tampereelle muutto on kaikesta huolimatta ollu mun elämäni paras asia!

Mä oon Tampereella asuessani päässy tutustumaan uusiin ihmisiin, mikä on ollu mulle tosi iso aisa, vaikka en oo mitään sydänystävää vielä saanutkaan. Oon myös päässy näkemään enemmän niitä vanhoja tuttuja.

Vielä vuosi sitten mua kuumotti aivan älyttömästi käydä Lielahdessa, mutta nykyään ajan lähes päivittäin Lietsun läpi, ja se on ihan normaalia! Ydinkeskusta on asia erikseen, mikä tuntuu erittäin oudolta. Mä en olis missään nimessä uskonu asuvani Tampereella, mä olin vain haaveillut siitä asiasta, mutta täällä mä nyt olen ♥

Ehkä kaikkein parasta täällä on helvetin hyvät maisemat käydä lenkillä. Olen viimeksi käynyt lenkillä täällä päin joskus maalis-huhtikuussa, ja nyt kun kävin kiertelemässä ja huomaamassa, kuinka hyvät lenkkimaastot täällä todella on, aion ehdottomasti käydä paljon useammin kävelyllä! Näissä maisemissa kyllä sielu lepää!

Ei kommentteja

Kiitos paljon kommentistasi! ♥
Vastaan kommenttiisi 99% varmuudella!